Saturday 12 November 2011

13/11/2011 - SS

sayang, aku nak kita bukak buku baru :( aku tau kau slalu risau pasal aku. kau amek berat pasal aku. aku tau kau sayang aku. kita skarang asyik gadowh jee an. aku tau kita asyik gadowh sbb kita jarang gila babi dpt jumpa wehh. sabar ea bie. next year komfem kita x mcm ni dah. sumpah aku x sabar nk tunggu next year. nk happy2 ngn kau sayang. kau asyik risau pasal kesihatan aku jee, kau pon jaga lah kesihatan kau bie. aku risau gila ngn kau. dah lah kau x leyh makan ubat. aku rayu sangat at kau sayang, please jgn toreh2 nama aku at badan kau :( kalau aku tgk badan kau ada kesan toreh, AKU PUN NAK TOREH NAMA KAU ! aku sayang kau. aku tanak kau sakitkan badan kau sbb aku. aku pecaye yg kau sayang aku. aku rindu kau sangat domo !


No comments:

Post a Comment