Friday 11 November 2011

12/11/2011 :(

harini bnyk bnda yg berlaku kot. pinggang aku sakit, aku tetiba dmm panas, ada mslh ngn hafizul, mmy wat hal.
   4 taon lepas, aku penah jatuh at sklh. aku jatuh terbaring teros so pinggang aku yg hit simen dulu. time jatuh tu x sakit but after a couple of years, baru rasa sakit tu dtg. aku pergi klinik, dokter ckp xd pape mslh. then ake pergi pulak hospital. buat MRI and blood test bagai, dokter ckp xd pape mslh. dokter suntik pinggang aku dgn morfin pun still x leyh hilang rasa sakit ni. allah jee tau weyh mcm mana sakit dia. mak aku bwak aku berubat tradisional pulak. puas berubat secara tradisional pun still smpi skrg rasa sakit tu x hilang. aunty aku dari penang dtg rumah aku last week. dia mmg tukang urut lahh. so dia try check urat pinggang aku. dia ckp urat pinggang aku dah terok. masuk angin lah, bengkak lah, dah belikat lah. dia urot aa pinggang aku smlm smpi urat aku lembut balik. tapi sumpah sakit gila :( menggigil aku tahan sakit. sampai dmm aku tahan sakit. then pagi tadi aku bgon tido, pinggang aku lebam2 kesan drpd urut tu. mmg x leyh sentuh langsung. sakit gila! harini kena urut lagi :(
    Petang tadi Hafizul ajak aku pergi taman. aku bukan tanak weh :( mslh nyer ada ddy and pinggang aku sakit sgt. dia mcm marah aku jee bab x leyh pergi taman ngn dia. dia start post psl ppuan yg dia terjumpa at status bbm. setiap kali dia post psl ppuan tu, hati aku sakit sgt. and setiap kali dia post tu, aku rasa nak nangis jee. tapi aku xleyh marah dia sbb mmg salah aku pon bab x leyh pergi taman. aku tahan aa perasaan aku ni. tmbh ngn sakit pinggang and dmm aku ni, sumpah aku rasa lemah gila harini. then Hafizul bbm aku. dia suruh aku padam blog ni T.T mmg saat tu aku rasa jantung aku nak luruh dahh. dia mcm nk break ngn aku jee. tolong aa bie jgn tinggal an aku. aku dah sayang kau sangat. aku perlukan kau. aku x leyh lau xd kau. AKU SAYANG KAU SANGAD HAFIZUL !



Jangan tinggalkan aku Hafizul !

No comments:

Post a Comment