Saturday 31 December 2011

SyifaSyahira

Happy New Year Sayang <3
aku harap 2012 nei kita lalui dengan penuh kegembiraan taw sayang ^^ aku sayang kau lebih dari segalanya bie . kau dah penah buat aku menangis , ketawa , marah , happy , semua lah sayang . aku tanak hubungan kita stop after aku habis skolah sayang . aku akan usaha segala2 nya asalkan dapat bersama kau sampai kiamat bie . kita usaha sama2 ea bie . aku nak kau yg jadi teman hidup aku bie . bukan orang laen . aku happy sangat bila ngn kau sayang <3 semalam walaupun kita dapat hang kejap jee , aku still happy gila sebab dapat meet kau , dapat pelok kau , dapat kiss kau ^^ tapi kau suka sgt buli aku smlm . heee . kau tumbok aku lahh cubit aku lahh . nak jee aku sepak2 kau sayang . #kiddingbie . tak sampai hati aku nak sepak laki aku <3 tapi sakit tahuk kau cubit ! tapi aku happy sangat sangat sangat bila kau belikan rantai, keychain and phone strap couple bie ! tak sangka kau beli bnyk mcm tuh sayang . aku ingat nak letak gambar tuh at sini but aku simpan dalam phone jee sayang . susah senang aku akan always ada ngn kau bie . aku sayang kau sangat . ikatan cinta kita mmg kuat bie , kalah batu . heee. 
i love you so fucking damn much sayangg ! 


No comments:

Post a Comment